nádrž síly 5 mm, ohnivě pozinkovaná vně i uvnitř
objem 6 700 litrů
nádrž osazená vnitřním vlnolamem
samonosná konstrukce vozu
pozinkovaná oj
jedna pevná náprava
kola 19.5Rx22.55
rozchod kol 1 900 mm
dvoukulový ventil bránící zpětnému vtoku do vývěvy RIV 410
průtokový sifón Ø 60 s odkalovačem a výpustí
armatura 6“
odkalovač a tlumič rázů
Manometr
úchyt na výstražný trojúhelník
vakuokompresor MEC nebo KD 5000
spodní závěs Hitch ve výši 400 mm s výměnným okem
mechanická podpůrná noha
pozink blatníky s lapači nečistot
plovákový ukazatel naplnění z čela bečky
elektrická instalace 12V
světelná instalace pro provoz po pozemních komunikacích
dvouokruhová pneumatická brzda
ruční parkovací brzda
sací hadice 6“ (Ø150 mm) déky 6 metrů s 5 úhyty na bečce
zadní hlavní hydraulický ventil 6“ s rozléací lžící od 12 do 14 m
zadní otvor Ø900 mm
pojistný ventil podtlakový i přetlakový
zaslepená sací výusť 4“
2 bočíventily z každé strany, jeden osazen ventilem ¾“
vakuokompresor MEC nebo KD 5000
spodní závěs Hitch ve výši 400 mm s výměnným okem
mechanická podpůrná noha
pozink blatníky s lapači nečistot
plovákový ukazatel naplnění z čela bečky
elektrická instalace 12V
světelná instalace pro provoz po pozemních komunikacích
dvouokruhová pneumatická brzda
ruční parkovací brzda
sací hadice 6“ (Ø150 mm) déky 6 metrůs 5 úhyty na beče
zadníhlavníhydraulickýventil 6“ s rozléacílžííod 12 do 14 m
zadníotvor Ø900 mm
pojistnýventil podtlakovýi přtlakovýzaslepenásacívýsť4“
2 bočíventily z kažéstrany, jeden osazen ventilem ¾“
celkové rozměry 5.16×2.43×2.48 m
hmotnost stroje 2.150 kg
kloubový náhon
přepravní rychlost 25 km/hod